Кошик
2616 відгуків
+380684838888 Киев ; +380663208000  +380673208000 Харьков  Все контакты

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (15.04).

+380 (66) 320-80-00
+380 (67) 320-80-00
Запчасти и комплектующие к холодильному оборудованию и стиральным машинам от "Всё для холода"
Кошик

Єдино правильна перевірка компресора .

Єдино правильна перевірка компресора .

У цій статті ми хочемо допомогти механікам розібратися з їх власної кваліфікацією . Наші рекомендації не є обов'язковими до виконання і не є догмою .Наша стаття звернена, як не дивно, до холодильщикам з великим досвідом . Вони дуже ревно ставляться до рекомендацій, коли їм радиш, як і що зробити , щоб було краще.Молодь давно нас переплюнула в плані професіоналізму , вона допитлива і прагне йти в ногу з часом . Звернули увагу, що часто повертають робочі компресора . При розмові з механіком з'ясовуємо, що вибиває пускове реле і, ставлячи інше реле, компресор все одно не працює .У кожному регіоні існує свій "сленг" приміром, компресора називають "моторами" , "головками ", "горшками" "та ін синонімами . При нашому сленговом питанні "Ви перевіряли компресор на пряму ?" механік не розуміє про що мова . Існує ОДНА , ЄДИНА можливість правильно діагностувати компресор . Це запустити компресор на пряму без реле . Перевірка через робоче реле дає не всю інформацію про роботі компресора. До механіку виникають такі питання : А якщо реле не робочий ?, А якщо згоріло реле при попередній перевірці ? А якщо у нього інший робочий струм? ( за Вашою логікою потрібно носити купу нових або робочих реле з номіналом 0,5 А, 0,9 А ,1,2 А ,1,3 А,1,4 А,1,5 та інші ). По Вашій методиці, приходячи на старий овальний "Дніпро" або "Донбас" ви повинні перевірити циліндр новим реле РТК-Х ? Смішно .1) реле ртк-х оптом коштує 85 гр 2) якщо згорів компресор,то при підключенні згорить і нове реле,і сума грошей, взята за виклик і діагностику,практично не окупить вартості нового реле.Де логіка? . Ви експериментуєте і не робите чіткий аналіз роботи компресора . ЩЕ РАЗ Існує ОДНА , ЄДИНА можливість правильно діагностувати компресор . Це запустити компресор на пряму без реле . Інших правильних способів не існує . Я розумію, що пишу про ази ремонту, і багато механіки,читаючи цю статтю, посміхаються . Але накипіло . Щотижня 1-2 механіка, особливо з невеликих населених пунктів,просто чудять . Хочемо від щирого серця їм допомогти , адже тоді і в нас буде менше повернення . Ви не будете повертати робочі компресора .

Отже для чого потрібен запуск "на пряму "

1) Ви отримуєте повну картину роботи компресора, його робочий струм з точністю до десятої ампера, що дуже важливо, адже реле з іншим струмом працювати не буде або буде працювати не довго

2) Ви бачите яка згоріла обмотка і отримуєте повну картину дефекту .

3) Новий компресор занесений, в квартиру з морозу, може може через реле не запуститься,спрацює захист реле(це буває, але не завжди, тому в таких випадках потрібно запустити компресор на пряму і тільки потім через реле

4) При короткому замиканні у Вас спрацює автомат/пробка" у вашому приладі , а не згорить реле .

5) По амперметру Ви можете судити про такі поломки, як забита система або не качає клапан.

5) Мультиметр і тестер - кліщі не дають повну картину. Приміром, кліщами зручно користуватися при робочому компресорі ― накинув на провід і бачиш робочий струм . Мультиметром, звичайно, зручно користуватися, вимірюючи опір обмоток ( бажано вести записи) На старих компресорах номінал пусковий і робочої обмотки сильно відрізнявся і Ви легко визначали, де яка обмотка . На сучасних двигунах пускова і робоча обмотка майже не відрізняються по опору і це може збити з пантелику . Згадайте старий чеський " CALEX ", в якому поміняні місцями пускова і робоча обмотка .

Але в даній темі ми не беремо виключення . Для винятків як раз і потрібен тестер щоб обчислити пускову і робочу обмотку .

Як запустити на "пряму "

А) Складний варіант з виготовленням будь-якого розміру корпусу майбутнього приладу . Навіть дилетанти в нашій професії знають, що в компресорах існують робоча , пускова та загальна обмотка . Отже :загальна завжди стоїть окремо ( у старих циліндрах вершина трикутника ліворуч , в старих "горщиках" вершина внизу , в Атлантів, Асс вершина вгорі ) . На неї подаємо перший провід 220 вольт . другий провід 220 подаємо на робочу обмотку . робимо короткочасну перемичку між пусковий і робочої . запустився компресор . дивіться на робочий струм . Амперметр повинен бути з частою ціною поділки від 0А до 2А (нас цікавить тоу від 0,5 А до 1,5 А). Загальна шкала до 5-10 А (щоб не згорів амперметр при пуску ). Кнопку замикання краще використовувати ПНВС . Наприклад, кнопка дзвінка не походить,велика струмова навантаження і будуть підгоряти контакти . Бажано поставити вольтметр . Зустрічав ситуації, коли при малій або великій напрузі компресор включитися і відразу вимкнутися. Тобто, здавалося б одне з двох: або реле, або компресор . Але як виявилося причина це проблемне напруга.Але головне амперметр . Захист 10А . допомагає при короткому замиканні,пусковий струм йде до 6 А і Вашої захисту вистачить. Все це збираємо в красивий коробок . Бажано ставимо розетку ― будемо завжди використовувати як подовжувач під час ремонту, на клеми краще використовувати перехідник з реле Р3 або Р4, або крокодильчик . Вийшов прилад, яким перевіряєте компресора

Б).ПРОСТИЙ варіант. Берете провід з вилкою, один кінець на загальну, другий на робочу обмотку,включаєте в розетку , короткочасно перемыкаете викруткою пускову і робочу обмотку,компресор запустився, якщо є амперметр або кліщі - міряєте струм, якщо ні - судіть за непрямими ознаками.Робочий компресор працюватиме і лише з часом грітися , не робочий працює ( не завжди, звичайно) ,але сильно нагріваючись і швидко мотаючи електролічильник . Цей варіант краще не використовувати, прагнете до першого.

НАШ МАГАЗИН РОБИТЬ ТАКІ ПРИЛАДИ . ПРОСИМО ЗВЕРТАТИСЯ ДО НАШИХ МЕНЕДЖЕРІВ . також Ви можете самі зробити універсальний прилад для перевірки компресорів . Схеми прилагаються . У

 

Старий "горщик" , НОРД , СЕКОП :

 

Схема рідко зустрічається циліндра

 

 

 

Схема АС , Атлант :

 

 

Схеми идинтичны, для прикладу ми показали як розташовуються обмотки на основних моделях компресорів . Бувають винятки розташування , але це окрема тема . Підсумок статті: через реле компресор перевіряти не МОЖНА . дуже дорого і не повна картина . Поважайте свою працю , розвивайтеся , зменшуйте свої витрати , робіть роботу прибутковою. ВЧИТИСЯ НІКОЛИ НЕ ПІЗНО

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner